A verseny szabályai

Milyen kötelezettségei vannak a részvételnek?

A jelentkező irodák jelentkezésükkel elfogadják a 2013-as Zöld Iroda Verseny szabályait, valamint vállalják, hogy a részvételi díjról kiállított átutalásos számlát a megadott fizetési határidőn belül kiegyenlítik, valamint tudomásul veszik, hogy részvételi lemondást a jelentkezési határidő napjáig (2012. szeptember 21-ig) fogadnak el a szervezők, kizárólag írásban az info [kukac] kovet.hu címre vagy a +36-1/473-2291-es faxszámra küldve.

Részvételi díjak kategóriánként

Jelentkezéskor nem a szervezet mérete, hanem a versenyre jelentkező egység irodai alkalmazottainak létszám szerinti besorolása számít, telephelyenként.

KÖVET tagok számára a részvételi díjból 30% tagsági kedvezményt biztosítunk!

Azon jelentkező szervezet, amelynek Zöld Iroda képviselője részt vett a kétnapos Zöld Iroda-menedzserek képzésén 2012. áprilisában, a befizetett képzési díj 50%-ának megfelelő összegű kedvezményt kap a verseny nevezési díjából.

Zöld Iroda Verseny 2013
Kategóriák
Részvételi díj
Nagyvállalat ≥ 250 fő irodai alkalmazotti létszám
200.000 Ft + áfa
Középvállalkozás 50-249 fő közötti irodai alkalmazotti létszám
150.000 Ft + áfa
Kisvállalkozás 10-49 fő közötti irodai alkalmazotti létszám
100.000 Ft + áfa
Mikro vállalkozás < 10 fő irodai alkalmazotti létszám
  50.000 Ft + áfa
Nagy nonprofit szervezet/intézmény ≥ 150 fő irodai alkalmazotti létszám
120.000 Ft + áfa
Közepes nonprofit szervezet/intézmény 25-149 fő közötti irodai alkalmazotti létszám
  80.000 Ft + áfa
Kis nonprofit szervezet/intézmény < 24 fő irodai alkalmazotti létszám
  40.000 Ft + áfa


?>